Monday, 24 June 2013

Utusan dari hati buat sahabat

Assalamualaikum . . .

ohh dunia. mcam2 kerenah . tiba pulakk musim jerebu mcm ni? boleh tahan ke?
Iya, yakinlah. ni ujian drNYA ^_^ .
Hari demi hari. sahabat kesayangan SAKHIAH NOR HJ EMBONG menyepi. hilang entah ke mana. Hanya doa mampu ku iringkan bersama.

Berat kan? Sahabat kita paling SAYANG pergi mcm tu je. Tanpa taw salah cilap kite.
Ujian2. . . Aku tanak jadik mcm dulu dahh. Sakit sgt . . . . .
Bak kata membe 'Luka dikaki pun pyah nk sembuh, apatah lagi di hati?'

Mungkin cilap aku, telah menmui pasangan hidup di tempat aku belajar.
Mungkin cilap aku, mengabaikan dia krn lbey penting kan kerjaya..
Sahabat, jika dirimu membaca coretan ini. Maafkan lah aku yg xserba SEMPURNA ini.
Maafkan sahabatmu yg sentiasa BERDEGIL ini.
Mohon pengharapan, sbg utusan terakhir jika AJAL menjemputku :'(

Ya Allah, aku mohon padaMU . Kurniakanlah kesihatan yg baek buat sahabatku.
Lindungilah dia di bawah naunganMU, Belailah jiwa dia dgn kasih sygMU,
Bahgiakan dia dgn kasih sayangMU. 


Sahabat, aku tidak pandai berpuisi, tapi . . . ini adalah ikhlas dari hati.
Maafkan diri ini :'(